


Wij maken uw cursusblok met ruitjes, commerciële ruitjes, grote vierkanten, lijnen of blanco... Elk aspect is personaliseerbaar. Wenst u een omslagflap, uitwerking tot wire-o schrift, boorgaatjes of andere dan is ook dit geen probleem. A3, A4, A5, A6, kies uw formaat en dikte!
Kom vrijblijvend langs om onze modellen in te kijken.
GERELATEERDE PRODUCTEN
- Onze bureelonderleggers zijn standaard 600 x 400 mm en bevatten ongeveer 40 bladen. Onderaan is een stevige karton voorzien en vooraan zijn de bladen vastgelijmd (afscheurbaar). Wenst u een ander formaat, dikkere of dunnere onderleggers dan is dat uiteraard bespreekbaar.
- Wij beschikken over een kapvorm voor het uitsnijden van deze leuke maskertjes. Zoals u ziet is met een beetje creativiteit meer dan een afbeelding mogelijk binnen dezelfde uitkapping. Er kan ook altijd op onze afbeeldingen verder gewerkt worden door het promo hoedje aan te passen met uw reclame.
- Het klassieke naamkaartje heeft een standaard formaat van 135 x 85 mm. Het nieuwe standaard formaat is 85 x 55 mm, meestal liggend maar ook staand.
- Zakkalenders zijn een leuk promotiemateriaal om uit te delen aan uw klanten, zo bent u zichtbaar telkens uw klant een evenement of datum opzoekt.
GERELATEERDE PRODUCTEN
- Zoekt u een originele manier om uw menu of foto te presenteren? Dan is ons kalk-frame houdertje een optie. Twee inkepingen houden uw drukwerk vast zodat het geheel staand op tafel kan geplaatst worden, een sticker achteraan voorkomt dat de “toeter” open gaat.
- Wij beschikken over een kapvorm voor het uitsnijden van deze leuke maskertjes. Zoals u ziet is met een beetje creativiteit meer dan een afbeelding mogelijk binnen dezelfde uitkapping. Er kan ook altijd op onze afbeeldingen verder gewerkt worden door het promo hoedje aan te passen met uw reclame.
- Kortingsbonnen groot of klein, wij hebben ze allemaal in ons assortiment. Aangepast aan uw huisstijl en volgens uw specifieke eisen, alles is mogelijk. Uit marketingonderzoek is gebleken dat kortingsbonnen nog steeds een voorkeur genieten bij de consumenten, of het nu gaat om kortingen op voeding of niet-voeding.