Een sessie voor ambitieuze ondernemers die met open vizier naar de toekomst durven kijken. Geen betere locatie voor deze lezing dan onze eigen onderneming, want ook wij kijken met de nodige ambitie naar de toekomst.
De spreker Kurt Ostyns kon het publiek boeien, met zijn meer dan 20 jaar ervaring als marketeer bracht hij herkenbare voorbeelden en recepten die hoog scoorden bij de deelnemers.
"Beter een 'grote kleine', dan een 'kleine grote' ." Dat is het verrassende antwoord van de marketingexpert op de vraag hoe de lokale handelaar of ondernemer zich best kan wapenen tegen grote winkelketens, multinationals en e-commerce-reuzen. Kurt Ostyn gelooft in de toekomst van 'Local Heroes': handelszaken of ondernemers die binnen hun verzorgingsgebied of binnen hun doelgroep op een onderscheidende manier succesvol zijn. Zo loodste hij het publiek door de 7 fundamenten van zijn 'local hero'-marketingstrategie.
De deelnemers gingen tevreden huiswaarts. Wij kunnen dan ook van een geslaagde avond spreken!